lördag 14 augusti 2010

Utmattning och trötthet!

Igår var en dag där jag inte kunde känna av vad vila var för något!
Började med att jag gick till jobbet, slutade tidigt, åkte sedan direkt till dennis päron för att hämta en säng, sedan hem och packa, äta för att sedan åka till apoteket och köpa voltaren och efter de åka och hämta ragge för att sedan bege sig till samlingen.
Gööör rolig match tycker jag:D Roligt att spela och fick spela mycket. De bästa var att de gick bra förutom att jag blev helt slut i kroppen efter 25 min i andra halvlek. Fick gå av planen, kände sedan att jag mådde fruktansvärt illa! Tackade för matchen, sprang till omklädningsrummet för att duscha och åka snabbt till mitt hjärta som väntade på mig i Norge. Lämnade först av Ragge, måste säga att hennes pojkvän är nog en av de snällaste som finns. Kommer ner med en påse till mig. I den påsen ligger det en 1,2 l saft flaska, två st köttbulle mackor och en kexchoklad för att jag skulle orka köra hela långa vägen. Hur snällt är inte de då?! De enda jag ville ha var en liten macka med ost på :P TACK ARVID, DU ÄR EN ÄNGEL!

Hela vägen till Norge kände jag mig väldigt dålig. Mådde jätteilla och var tvungen att stanna för att se om jag behöve spy. Men nej då de håller vi tills vi kommer till Dennis.
REN UTMATTNING! Nu är det bara för mig att ta de lugnt den kommande veckan. Vila vila vila och jobba jobba jobba.. Är inte van att träna 5 dagar i veckan plus match.
Men KUUUL är det!! :D
Nu sitter jag hemma hos min älskling. Han är och tränar och jag väntar på hans syster och pappa som ska komma hit vid 11 tiden :) Sedan ska vi gå ner på stan för att kolla in grabbarna som ska gå runt med fansen eller vad det var. Efter de ska jag träffa älsklingen för att sedan kolla på hans lag som möter Sparta idag. Ska bli kul att se! Hade iof varit roligare om han hade spelat själv menmen.

Nej nu är det dags att äta klart frukosten.


Ha en underbar helg!
/Em


Sommar, sommar, sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar