fredag 13 augusti 2010

En vecka gjord!

Ja då var första arbetsveckan gjord!
Har haft 2 barn hela veckan och man kan kalla de lugnt, långtråkigt men oxå mysigt.
Nästa vecka börjar inskolningar på 6 barn och veckan där på får vi ytterligare 5 nya barn.
Två intensiva veckor men ack så skönt det är när dom är klara och allt har gått bra.
De första man fick göra när man började var att ställa tillbaka alla möbler som blivit förflyttade till fel ställe pga städning i hela huset från topp till tå. Men fint var det!

Idag är det fotbollsmatch och jag ska få börja i start 11:an. Lite roligt faktiskt måste jag säga :)
Efter det blir det en SNABBDUSCH för att sedan skynda mig till bilen och köra upp till Norge och till min älskling :)
En hel helg i Norge tillsammans med mitt hjärta kan faktiskt inte bli bättre! :D


Nej nu ska jag ta och vila så jag orkar spela och köra i 2 ½ timma sedan.

Ha en underbar helg för de ska jag ha <3
/Em

Kärlek vid första ögonkastet <3
I löööööv you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar