söndag 22 augusti 2010

Söndag

Idag åkte jag upp till min bror för att kolla hur dom fått de i sitt nya hus.
Va färg kan göra mycket är helt otroligt! De var ett gammalt fritidshus dom har köpt. Ett renoveringsobjekt ! Såg ut som ett ruckel ifrån början men när man kom dit idag och man såg hur fint dom fått de med deras möbler, vit färg på väggarna, allt gammalt som har försvunnit så har de blivit helt perfekt. Finns ju fortfarande mycket att göra men det är ett mysigt litet hus som dom har gjort i ordning :)

Igår kväll var vi hos min äldsta bror med familj och åt god mat och umgicks. Så himla mysigt!
Var vi värda efter en underbar vinst i fotbollen.
Måste tillägga att jag la mitt FÖRSTA MÅL EVER i fotboll. Grymt kul :D Blev så glad att jag nästan började gråta :P haha.. Vi vann med 2-0 !!

Idag ska jag bara fortsätta ta de lugnt, ladda inför dagen imorgon på jobbet. Ytterligare 4 inskolningsbarn som ska skolas in. Roligt men även lite jobbigt när föräldrarna är med hela tiden. Bästa är när de gått första gången och vi kan lugnt och stilla fortsätta med inskolningen. Toppen!
Nu blir det att kolla på IFK-Djurgården på tv.

Trevlig söndag!
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar