måndag 2 augusti 2010

8 mån!!

En dag med stor klump i magen. Igår flyttade min älskade älskling till Norge för att spela hockey i 8 månader.
Stunden tillsammans med honom där var helt underbar, dessvärre var det när jag skulle åka därifrån. 
Tårarna bara rullade ner! Att veta att man kanske inte kan träffa den man älskar på flera veckor, inte kunna ringa när jag vill, ses när jag vill och bara få en kram när man som mest behöver är den värsta tanken som rullar just nu! Men jag får hoppas på att allt ger med sig och att jag kommer in i att leva så här.
Hellre att han flyttade till Norge än att de blev USA och Collage.
Det är en jobbig känsla och jag hoppas att den går över och blir lite lättare!
Någon som har några råd att ge för att få tiden att bli lättare och roligare utan den man älskar?

Nu är jag inne på min sista semester vecka!
Nästa vecka börjar jag alltså jobba igen. Tillbaka till mina underbara kollegor och dom underbara söta barnen. Man har faktiskt saknat alla även att det är väldigt skönt att ha semester :) 

Imorgon blir det spa tillsammans med Sussi och Märta. Var så himla längesen man träffa dom söta små filurerna :) Ska bli så mysigt och kul!

Nej nu ska jag ta och ringa min älskade Dennis...

Ha det så bra alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar