söndag 22 augusti 2010

En evighet!

Tiden går sakta.
Dagarna går väldigt fort pga att man jobbar och håller igång hela tiden, men när man väl kommer hem på kvällen till ett tråkigt rum och en stor säng att sova alldeles ensam i är hemskt:(
Jag vill bara ha min Dennis hos mig hela tiden. Det har bara gått 3 veckor i dag och de återstå 7 mån och 1 vecka. Hur ska jag stå ut?? Nu kommer vi inte kunna ses på jätte länge heller. Helgerna är värst. När man inte hittar på så mycket pga att man inte orkar och inte har någon lust får man egentligen skylla sig själv. Men innan fick jag ALLTID träffa min älskling någon dag på helgerna. USCH JAG VILL INTE! :( Denna tanken gör mig galen... Vill bara ha hem honom eller flytta till honom :(Men jag är väl illa tvungen att vänja mig vid den!! 

Denna killen har gjort mig till världens lyckligaste tjej, jag älskar honom så mycket!
5 år och 1 och ½ månad tillsammans är dom bästa åren i hela mitt liv! De sjätte blir de VÄRSTA!

Jag älskar dig verkligen Dennis. Du betyder allt för mig <3
Vi två föralltid...


Tråkigt inlägg men nödvändigt.
Tack och hej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar