onsdag 4 augusti 2010

Träning!

Japp, har varit och tränat fotboll som sagt. Tränade så hårt att jag mådde illa på vägen hem. Men ACK så kul det var :D
Spela fotboll på heltid kanske:)

Fick tips utav Sussi igår att köpa mig ett schampo som tar bort min gul/gröna nyans i håret. Jag var och köpte de schampot idag. Så nu när jag duschade tog jag de schampot som sedan visade sig göra mina fingrar nästan svarta:S
Ska det vara så att man knappt får bort färgen på händerna utav ett schampo efteråt?:S

Tråkigt inlägg men blev lite chockad när jag skulle duscha.

Jaja, nu har jag packat för resan imorgon :D Ska bli så underbart att träffa min älskling :)
Så får väl ta och lägga mig snart så tiden går snabbare..

Natti natti! 

1 kommentar:

  1. Hej babe, vad köpte du för schampoo och vilket märke?? :) Och vart köpte du de?? hihi.. Ha de så roligt hos pojken din babe!! PussPuss

    SvaraRadera