onsdag 4 augusti 2010

Allt och lite till.

Då sitter man här i soffan och har precis pratat med världens bästa Emma Pernheim ;)
Den bästa som finns och är som en syster för mig. Hon blev tillsammans med min bror när jag var 7 år gammal och de var de bästa som någonsin har hänt :) Hon har berätta massa roliga saker som jag gjorde för henne när jag var liten. Jag ville alltid sjunga för henne med låten "Öppna din dörr" eller när jag gjorde att Emma skrattade så hon grät med "Tuddelooou Tina" ifrån filmen drömkåken. Ja detta var 1% av hela mitt liv tillsammans med henne. Vi har haft roligare än de här vill jag lova. Kan inte säga mer än att hon är helt enkelt helt bäst. Hon är inte min brors fru utan hon är även min syster! Pratar med henne om allt och inget. Har jag de jobbigt och svårt finns hon alltid där och ställer upp att lyssna och ge massa råd! Emma, du är helt klart bäst, snyggast och goast med en tappad tand som ser ut som könshår :D hahahaha
Hon är även en jävel på att baka GODA muffins med en gööör go glasyr över! :D
Den bästa av dom bästa med mitt underbara gudbarn


Idag har jag varit uppe vid farfars hus och kollat läget lite.
På vägen hem åkte vi förbi Kia för att se om bilen var färdig. Den var inte riktigt färdig men de bästa av allt var att den stod där. En vit splitter ny bil som bara väntar på att få bli min! :D Han som jobbade där sa att jag kunde komma och hämta bilen idag kl 14:00. Efter 2 min ringde han upp igen och sa att jag inte kunde hämta den pga att försäkringen inte var klar så de fick bli imorgon ändå. Så lycklig på bara några få minuter men ack så besviken man blev igen.  Så imorgon åker jag direkt in till förenade bil och hämtar den vita faran och drar mig sedan till Norge för att träffa min kärlek :D Två bra händelser på en och samma dag. Helt grymt bra!! :D

Nu ska jag snart äta för att sedan bege mig till träning. Inte handbolls träning utan fotbolls träning! Gött att röra på sig och inte bara sitta och lata sig.

Bjuder på en härlig sommarbild.

Turkiet -10







Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar