tisdag 3 augusti 2010

Sankt jörgen spa!

Imorse ringde min telefon kl 07:30. Märta ringde och väckte mig för att vi skulle bege oss till Sankt jörgens spa. Kändes precis som gamla goda tider då man alltid blev väckt utav Sussi eller Märta för att ta sig upp och åka till skola. :) Men jag somnade om och Sussi ringde och väckte mig igen.
Blev så himla glad över att få träffa er igen. Var så himla länge sedan och de kom upp en massa gamla goda minnen :) Vilken tid vi haft tillsammans tjejer!

Väl på sankt jörgens spa fick vi välja mellan tre olika behandlingar.
En behandling var lugnande, den andra var energigivande och den tredje kommer jag inte riktigt ihåg. Men vi valde i alla fall den energigivande.
Vi började med japansk tvagning där vi fick många härliga skrattanfall. Sedan gick vi in i de så kallade "Himmelriket"  för ett härligt fotbad, därefter var det dags för Kneipp-pool där vi gick runt på varma och kalla stenar. Kändes lite obehagligt i början men sedan blev det väldigt skönt faktiskt.  Efter de gick vi in i en fruktansvärt varm bastu där vi tog med oss en liten handduk med is i. Oj så skönt ! Efter de besöket gick vi ut för att skrubba kroppen med en peeling som luktade cola. Efter allt detta var det dags att hälla en 4 grader kall hink över oss, bastu igen, ansiktsmask, simmade ute i det underbara vädret, hoppade i en väldigt varm pool och hade de helt enkelt helt underbart!
Så skönt att bara vara. Inga måsten, inte tänka så mycket utan bara vara tillsammans och umgås.

Dagen var helt underbar tillsammans med er och detta måste vi absolut göra om! Tack för att ni gjorde min dag och fick mig på andra tankar med massa prat om gamla minnen :)
Efter spat var vi bara tvungna att äta så vi gjorde en repris från gymnasiet genom att åka till underbara Mc donalds :)

Ja det var allt jag hade för idag. Nu är jag helt slut i kroppen så ska sätta mig framför tv och kolla på allsång på skansen följt av Morden i midsommer.

På torsdag ska jag ÄNTLIGEN bege mig till min underbara älskling och hälsa på. Dock ska han vara med laget HELA lördagen så då blir det nog till att åka hem och åker kanske upp på söndag igen! :)
Saknar honom hela tiden, men detta ska nog gå vägen!
Denna killen är den bästa som någonsin har hänt mig och jag älskar honom över allt annat <3


Tack för mig..
/ Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar